Navigace
EN

Obchodní podmínky


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
SLUŽEB POSKYTOVANÝCH V ORDINACI „SKUTEČNÝ LÉKAŘ“

Úvodní ustanovení

Poskytovatelem služeb je obchodní společnost Ambulance Penta s.r.o., IČ: 24717304, sídlem Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 168446 (dále jen „Poskytovatel“).

Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení a poskytovatelem zdravotní péče v rozsahu Rozhodnutí o změně oprávnění k poskytování zdravotních služeb ze dne 28.02.2024.

Poskytovatel poskytuje služby péče o zdraví v provozovně „Skutečný lékař – ordinace všeobecného praktického lékaře pro dospělé“ na adrese Na Florenci 2115/15, Praha 1, (dále jen „ordinace“).

Klientem je každá osoba, které Poskytovatel poskytuje zdravotní služby za podmínek stanovených zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zdravotních službách“), a prováděcími právními předpisy.

Poskytovatel provozuje internetové stránky ordinace Skutečného lékaře na adrese https://www.skutecnylekar.cz (dále jen „webové stránky“).

Tyto všeobecné obchodní podmínky vydané Poskytovatelem (dále jen „VOP“) se vztahují na následující služby:

  • služby péče o zdraví sledující léčebný cíl a doplňkové služby úzce související s touto péčí o zdraví, a to jak služby hrazené zdravotní pojišťovnou, tak služby nehrazené zdravotní pojišťovnou nebo nehrazené zdravotní pojišťovnou v plném rozsahu,
  • další komerční služby související s péčí o zdraví dle nabídky Poskytovatele,
  • služby rezervace, administrace a organizace poskytovaných služeb.
  • storno podmínky, jakož i všechna ostatní práva a povinnosti vyplývající z právního vztahu, který vznikl na základě rezervace služeb

Tyto VOP se nevztahují na služby o péči o zdraví a služby související hrazené z veřejného zdravotního pojištění, jejichž poskytování je upraveno platnými právními předpisy, zejména zákonem o zdravotních službách.

Služby péče o zdraví a doplňkové služby úzce související s touto péčí o zdraví (ať již hrazeny z veřejného zdravotního pojištění či nikoli) jsou Poskytovatelem klientům poskytovány vždy ve struktuře a množství indikovaném a doporučeném Poskytovatelem, a v tomto rámci pak dle jednotlivých objednávek Klienta.

Poskytování služeb administrace a organizace

Poskytovatel zajišťuje svým klientům v dále popsaném rozsahu služby administrace a organizace poskytovaných služeb péče o zdraví, které spočívají v (ve):

  • provozování IT systému, který umožňuje registraci klienta s možností výběru klientského programu
  • uložení klientových dat do IT systému a jejich zabezpečení a ochranu,
  • vytváření termínů rezervace klienta telefonicky s dostupností v provozních hodinách
  • provádění změny nebo zrušení předběžné rezervace nejpozději do 24 hodin před vybraným termínem,
  • organizaci rezervace termínu dle časových potřeb klienta

Vytvoření registrace do programu Basic nebo Premium v IT systému a podmínky jejího zrušení

Registraci pacienta provádí Poskytovatel podle zákona o zdravotních službách a musí následovat vždy po tom, co lékař Poskytovatele přijme pacienta do své pravidelné péče.

Klient může zároveň požádat o zařazení do programu Basic a Premium prostřednictvím IT systému Poskytovatele na webových stránkách.

Požádá-li neregistrovaný klient o registraci do jednoho z uvedených programů, bude jeho registrace podle zákona o zdravotních službách následně provedena v rámci první osobní návštěvy klienta v ordinaci.

Úhradu za členství v klientem zvoleném programu Basic nebo Premium provede klient online prostřednictvím platební brány Poskytovatele na webových stránkách nebo hotovostní úhradou v ordinaci.

Prostřednictvím platební brány uzavírá klient s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), jejíž předmětem je poskytování služeb nehrazených z veřejného zdravotního pojištění v rozsahu specifikovaném v konkrétním zvoleném klientském programu a za podmínek stanovených v těchto VOP.  Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu jednoho roku ode dne provedení online platby. Smlouva je uzavřena po zadání platebních údajů (email plátce a identifikační údaje jeho platební karty) okamžikem potvrzení platby (kliknutím na tlačítko „Zaplatit“ v systému, tedy projevem vůle klienta uzavřít smlouvu).

Klient má právo od Smlouvy odstoupit do 24 hodin od provedení online platby, a to písemným oznámením Poskytovateli na email: recepce@skutecnylekar.cz. V případě odstoupení klienta od Smlouvy bude částka zaplacená prostřednictvím platební brány vrácena klientovi na platební kartu, ze které byla platba online provedena, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy.

Objednávání klientů

Klient má možnost využít možnost objednání do ordinace telefonicky.

Při první návštěvě ordinace bude Poskytovatel po klientovi vyžadovat následující údaje: jméno a příjmení klienta, bydliště, telefonní číslo, emailovou adresu klienta a informace o zdravotním pojištění klienta.

Poskytnuté telefonní číslo a emailová adresa Klienta budou Poskytovatelem užity výhradně pro komunikaci mezi klientem a Poskytovatelem, zejména k připomenutí blížících se termínů anebo změně termínu.

V případě, kdy se klient nemůže dostavit do ordinace z důvodu neočekávaných událostí, je povinen toto skutečnost neprodleně sdělit Poskytovateli.

Ceník a platební podmínky

Služby poskytované Poskytovatelem, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, resp. nejsou hrazeny zcela, jsou klientům účtovány dle aktuálně platného Ceníku Poskytovatele, který je k dispozici v ordinaci a na webových stránkách Poskytovatele.

Poskytovatel je plátcem DPH.

V případě klientských programů Basic a Premium je cena za účast v klientském programu stanovena na dobu 1 roku.

Ceny za služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění jsou splatné v den čerpání těchto služeb ze strany klienta. V případě umožnění platby na základě vystaveného daňového dokladu (faktury), je cena služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění splatná dnem uvedeným v daňovém dokladu, a to zpravidla do 14 dnů ode dne jeho vystavení. Bankovní účet Poskytovatele je vždy uveden na vystaveném daňovém dokladu.

Zpracování a ochrana osobních údajů

Poskytovatel se při zpracování osobních údajů Klienta řídí zásadami zveřejněnými na webových stránkách: https://www.skutecnylekar.cz/gdpr/.

Kontaktní údaje, pověření pracovníci Poskytovatele, pracovní doba

Služby administrace a organizace zajišťují pracovníci Poskytovatele v pracovních dnech dle provozní doby ordinace.

Aktuální provozní doba ordinace je uvedena na webových stránkách https://www.skutecnylekar.cz/

Kontakty pro vytvoření rezervace termínu, změny nebo zrušení rezervace termínu:
tel.: +420 772 000 112, e-mail: recepce@skutecnylekar.cz

Reklamace

Má-li klient za to, že mu služby v části „služby administrace a organizace“ byly poskytnuty vadně, je povinen bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů od zjištění vady, uplatnit právo z vadného plnění v ordinaci Poskytovatele.

V případě služeb administrace a organizace služeb péče o zdraví se za vadné plnění považuje především pochybení v organizaci termínu klientů v programu Basic a Premium, kdy v daném termínu není klientovi zabezpečeno provedení vyšetření, nebo je provedeno s časovým zpožděním delším než 2 hodiny v důsledku organizačního pochybení ze strany Poskytovatele. K pozdějším reklamacím vadného plnění nebude přihlíženo. Za vadné plnění služeb administrace a organizace není možné považovat vady poskytovaných zdravotních služeb. Poskytovatel zajistí odstranění vady plnění služby administrace a organizace tím, že plnění poskytne opakovaně nebo nabídne slevu z ceny plnění odpovídající rozsahu vady. Reklamaci vyřizuje zástupce Poskytovatele, a to neprodleně dle možností Poskytovatele, nejpozději však ve lhůtě do 30 dnů ode dne řádného uplatnění reklamace.

V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a klientem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Kontaktní údaje Poskytovatele:

Adresa pro doručování:

SKUTEČNÝ LÉKAŘ
Ambulance Penta s.r.o.
Na Florenci 2116/15,
110 00 Praha 1 Nové Město

adresa elektronické pošty: recepce@skutecnylekar.cz
telefon: +420 772 000 112

Změny VOP, závěrečná ustanovení

Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu VOP. Na práva a povinnosti těmito VOP neupravená se použijí příslušná ustanovení všeobecně závazných právních předpisů.

VOP se uveřejňují vyvěšením v ordinaci Poskytovatele a na webových stránkách. Se zněním VOP seznámí klienta při sjednávání služeb na pracovišti pověřený pracovník Poskytovatele. Se změnou VOP bude klient seznámen přímo v ordinaci Poskytovatele, vyvěšením VOP na webové stránce Poskytovatele.

Klient může změnu VOP odmítnout a vypovědět smluvně zajištěné poskytování služeb do tří měsíců od účinnosti změn, bez udání důvodu. Výpověď je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém nám bude doručena. Je-li doručena méně než deset dní před koncem měsíce, je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po doručení.

Tyto VOP jsou účinné ode dne 29.05. 2024, jejich znění nahrazuje dosavadní VOP, které tímto pozbývají platnosti.

Ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení



Kde nás najdete

Chcete se stát naším pacientem? Vyplňte náš krátký formulář, nebo nás kontaktujte.

Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1

Budova Florentinum, možnost placeného garážového parkování
METRO B - Náměstí Republiky
METRO C - Florenc

Provozní doba během Vánočních svátků

23.12.09:00 - 14:00
27.12.08:00 - 13:00
30.12.08:00 - 13:00
31.12.08:00 - 12:00

Provozní doba

Pondělí 08:00 - 17:00
Úterý 08:00 - 19:00
Středa 08:00 - 16:00
Čtvrtek 08:00 - 18:00
Pátek 08:00 - 14:00